Fericirea unei plimbări

De când am reușit împreună cu familia să achiziționăm o mașină nouă adaptată nevoilor mele, mi-am descoperit un nou hobby, un tip de relaxare și anume plimbatul cu mașina. Mașina mea, așa cum îmi place mie să spun, dar condusă de șoferul meu personal (tata), mai glumim și noi. Bineînțeles, tata este singurul șofer al familiei deoarece doar el are permis de conducere.

Plimbatul cu mașina imi place mult, mereu mă încarcă pozitiv, mă relaxează și mă face să zâmbesc. Abia aștept fiecare plimbare cu mașina și mereu sunt încântat oriunde aș merge. Fie că merg la plimbare, în concediu, la medic sau de rezolvat ceva mereu mă simt bine și profit de fiecare ocazie. 
Sunt de părere că mașina este o necesitate, dar dacă ai o înclinație către șofat ori îți place să călătorești sau ești pasionat de mașini trebuie profitat de asta. 

Ție iți place să te plimbi cu mașina? Aștept răspunsul tău în comentarii. Te salut, cu drag, Alex!


Dacă îți dorești să mă susții în această călătorie, poți dona cu ajutorul link-urilor de mai jos:


Sau IBAN:
Nume titular: Dogariu Florin-Alexandru
Cont:
RO36BRDE280SV61005702800
Moneda: RON

Sursă imagine: Google imagini

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un moment de relaxare!

Cine aș fi într-o lume în care totul ar fi posibil

Cum e să traiești cu o boală și să nu poți merge?