Beneficiile plimbatului în natură

Plimbatul în natură este cel mai bun remediu antistres. Mereu când mă plimb mă relaxez, mă încarc pozitiv, mă destresez. Fie că mă plimb cu tata, fie că mă plimb cu mama sau cu ambii părinți, cu mașina sau pe jos, mereu sunt fericit când reușesc să ies, profit de asta și trăiesc momentul. Uneori imortalizez momentele în fotografii ca să rămân cu aminterea acelei plimbări. 

Merg pe premiza că plimbările nu strică niciodată și consider că a te plimba în natură are numai beneficii și zero lucruri negative. Profită mereu de ce îți oferă viața și mulțumește divinității că exiști, că există natura.

Eu când mă plimb în natură profit de tot ce imi oferă ea, zâmbesc, mă bucur de soare, fac exerciții de respirat ca să înspir aer proaspăt, mă bucur de flori, de copaci, de cer. Iubesc tot ce înseamnă natura și plimbatul prin ea cu mașina sau pe jos. Îți recomand să încerci să faci și tu așa, pe cât posibil. Profită de natură și ai grijă de planetă!

Tot timpul văd partea plină a paharului, exact ca în viață. Spre exemplu dacă este înnorat, profit de aer și nu mă întristez dacă nu văd soare. Când nu este ceva, profit de altceva.

Ies afară de câte ori am ocazia, cu un program organizat și în funcție de cum este vremea. Chiar și dacă merg către un doctor sau am ceva treabă tot mă bucur ca ies. Zâmbesc, iubesc, trăiesc!

Te invit la citit și îți urez spor. Ieși în natură și bucură-te, du-te la picnic sau grătar și nu uita să ocrotești planeta. Te salut, cu drag, Alex!


Dacă îți dorești să mă susții în această călătorie, poți dona cu ajutorul link-urilor de mai jos:


Sau IBAN:
Nume titular: Dogariu Florin-Alexandru
Cont:
RO36BRDE280SV61005702800
Moneda: RON

Sursă imagini: Google imagini

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un moment de relaxare!

Cine aș fi într-o lume în care totul ar fi posibil

Cum e să traiești cu o boală și să nu poți merge?