Un moment de relaxare!

Experiența mea de la Gura Humorului a fost una plăcută și m-am relaxat foarte mult, încărcându-mi bateriile pentru aventurile ce urmau și urmează să vină. Am fost surprins să văd în orașul acesta micuț și foarte frumos condițiile necesare pentru o persoană în scaun rulant dar și oameni ospitalieri și calzi.

Fiind imobilizat în scaun cu rotile, mereu caut condiții necesare pentru a fi mai ușor să ne deplasăm în concedii fără să întâmpinăm mari dificultăți. În Gura Humorului se poate merge cu persoane cu dizabilități, sunt câteva restaurante care pun la dispoziție rampă iar ca și loc de cazare, există Pensiunea Niro Residence unde am stat noi timp de o săptămână. În pensiune există posibilitate de acces cu scaunul rulant și există o cameră adaptată special pentru așa ceva, există parcuri amenajate corespunzator și nu îngreunează deplasarea pentru persoanele în scaun rulant.

Consider Gura Humorului este o oază plină de aer curat și multă liniște, cu energie pozitivă ce este benefică pentru corp și minte, locul perfect pentru a te relaxa și pentru ați încărca bateriile. Un concediu nu este ieftin, dar după un an de muncă, luptă și sacrificii se merită orice bănuț. 

Recomand cu mare încredere Gura Humorului, Niro Residence, Parcul Ariniș, Parc fântâna arteziană și împrejurimile. Mergeți cu încredere și deschidere aici, în vacanțe.

Tu cum îți alegi vacanțele și ce cauți la un concediu? Te invit să îmi spui părerea ta în comentarii, spor la citit. Te salut, cu drag, Alex!



Dacă îți dorești să mă susții în această călătorie, poți dona cu ajutorul link-urilor de mai jos:


Sau IBAN:
Nume titular: Dogariu Florin-Alexandru
Cont: RO36 BRDE 280S V610 0570 2800
Moneda: RON





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cine aș fi într-o lume în care totul ar fi posibil

Cum e să traiești cu o boală și să nu poți merge?