Ce am învățat în 23 de ani de existență!

Câteva lucruri pe care le-am învățat în 23 de ani de existență:
În 23 de ani de viață am experimentat destul de multe lucruri, am învățat din multe greșeli dar și din greutățile vieții iar cei de lângă mine mi-au fost tot timpul un exemplu, mai ales părinții mei.

În timp am aflat că totul este trecător, că viața este plină de  provocări și obstacole și că orice sfârșit va fi un nou început. 

Viața este despre riscuri așa că să nu renunți niciodată să îți urmezi visurile! Să nu îți fie niciodată frică de greșeli și de respingeri, au și ele sensul lor, te vor învăța multe lucruri despre tine pe care nu le știai până atunci. Luptă!

Și poate că o să ai momente când o să fi pus la pământ, să nu îți fie frică. Bunul Dumnezeu o să fie mereu cu tine și îți va da puterea necesară să continui lupta.

Dacă Dumnezeu ne-a mai dat încă o zi de viață, înseamnă că încă nu a terminat misiunea cu noi pe acest pământ, avem o menire și trebuie să urmăm cursul vieții, să facem ce ne place și să evoluăm. Nu suntem născuți întâmplător.

Am învățat că indiferent de circumstanțe, trebuie sa rămân mereu pozitiv și să trăiesc din plin prezentul, nu mă gândesc la trecut, și nici la viitor, prezentul este tot ce contează. Timpul este foarte prețios așa că ai grijă cu cine îl împarți și ce faci cu el.

Acestea sunt unele dintre cele mai valoroase lecții învățate de mine până acum. Sper să îți fie și ție de folos iar dacă nu, măcar sper să te bucure lectura și să ai spor la citit.

Te invit să îți spui părerea și dacă vrei și partea a doua a cu alte lucruri învățate de mine. 
Te salut, cu drag, Alex




Dacă îți dorești să mă susții în această călătorie, poți dona cu ajutorul link-urilor de mai jos:


Sau IBAN:
Nume titular: Dogariu Florin-Alexandru
Cont: RO36 BRDE 280S V610 0570 2800
Moneda: RON

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un moment de relaxare!

Cine aș fi într-o lume în care totul ar fi posibil

Cum e să traiești cu o boală și să nu poți merge?