Un tânăr cu potențial

A venit momentul să vă prezint un fotbalist de perspectivă, cu potențial, tânăr și de viitor. Unul dintre preferații mei de la CSM Ceahlăul Piatra Neamț. Un interviu cu Răzvan Pântea, în vârstă de 21 de ani, care joacă pe postul de mijlocaș ofensiv.

• De ce ai ales să devii fotbalist și cum te simți când joci?

"Nu a fost neapărat o alegere, a venit totul de la sine, de mic a început să îmi placă acest sport. Toată ziua eram pe terenul de fotbal cu prietenii și încercam să pun în practica ce vedeam seara la televizor. Este o plăcere imensă de a juca, un sentiment de nedescris."

• Cum te motivezi?

"Pentru mine motivația înaintea meciurilor este un lucru simplu. Tot timpul ma gândesc la cât de frumos este după ce câștigi un meci și toată lumea te felicită, toate lumea e fericită, ne bucurăm cu toții în vestiar, ascultăm muzică și atmosfera este superbă. Asta mă motivează cel mai tare."

• Ce le recomanzi tinerilor de vârsta ta care sunt fotbaliști și care vor să urmeze acest drum?

"Trebuie să muncească foarte mult, să fie foarte serioși, să depună mult sacrificiu pentru a-și îndeplini obiectivele și să își dorească asta din toată inima."

• Care este visul tău? Ce obiective ai în carieră?

"Visul meu este să ajung cel puțin la nivelul ligii a II-a și mai apoi de ce nu să fac pasul și la liga 1."

• Ai avut fotbaliști în familie? Moștenești pe cineva?

"Da, am avut dar nu la un nivel foarte înalt. Tatăl și unchiul meu au jucat fotbal dar la nivel de amatori."

• Ți-ai dori să devii antrenor în viitor?

"Sincer nu prea cred, nu mă văd să fiu un bun antrenor, dar cine știe, în viață e totul posibil."

Mulțumesc pentru acest interviu, a fost o plăcere și mă bucur că ne cunoaștem. Succes mai departe și ai grijă de tine. Profită de potențialul și talentul tău.

Pe tine, dragă cititor, te salut, cu drag, Alex!

Dacă îți dorești să mă susții în această călătorie, poți dona cu ajutorul link-urilor de mai jos:


Sau IBAN:
Nume titular: Dogariu Florin-Alexandru
Cont:
RO36BRDE280SV61005702800
Moneda: RON


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un moment de relaxare!

Cine aș fi într-o lume în care totul ar fi posibil

Cum e să traiești cu o boală și să nu poți merge?