A fi om

Un om cu suflet mare și bun, care dă speranță, care ajută foarte mult, un voluntar și un ospătar minunat. Un interviu de suflet cu un exemplu de om sufletist. Prin intermediul propriei asociații pe care o are alături de colega lui Carmen, numită ‚‚Asociația Oamenilor Simpli" face mult bine oamenilor mai puțin norocoși și încearcă cu toate puterile să le aducă un zâmbet pe buze. Acest om simplu este Gabriel Năfăreanu.

• Cum de te-ai apucat de voluntariat? Ce te-a determinat?

,,Am început acum 4 ani, prin simplu mesaj de a ajuta cu jucării și hăinuțe copiii unui orfelinat. Astfel am cunoscut-o pe colega mea Carmen. Ma determinat situația din România, sărăcia și incompetența autorităților. Odată, un om important din zona mi-a zis: Gabi, dacă vreodată faci ceva legal aici, nu ai sa Reușești"

• Cum te simți când ajuți?

,,Mă simt sufletește foarte bine mai ales că mă uit în ochii copiilor și a bătrânilor cum se bucură. Ei sunt așa de simpli și se bucură de lucruri mărunte."

• Cum ți-a venit ideea de a avea propria asociație?

,,In primul rând nu este propria mea asociație. Sunt împreuna cu colega mea Carmen și datorită dăruirii oamenilor am înființat această Asociație, ASOCIAȚIA OAMENILOR SIMPLI. Ideea ne-a venit ca să putem pune urne în locații de tranzit ale oamenilor pentru orice familie aflată la grea încercare…pentru copiii bolnavi de cancer. Acum încercăm să punem urne iarăși pentru familia ce și-a pierdut casa într-un incendiu."

• Care este principalul tău vis?

,,Principiul meu în viața e simplu. Să trăiesc frumos. Să iubesc. Să fiu fericit și sănătos, să las o urmă de iubire pe unde trec. Și să văd toți copiii că râd și se joacă."

• Cum vezi tu viața?

,,Viața e frumoasa căci e una singură. O văd ca pe cea mai bună prietenă a mea. Uite la noi!" 

• Cum este meseria de ospătar și cum ai ajuns să o practici?

,,Ooo am început ca și bucătar acum vreo 20 de ani în urma, defapt nu bucătar, ci un simplu om la spălat halbe și pahare pe o terasă. Am muncit din greu la zeci de nunți și alte sute de petreceri. Mi-am văzut de drumul meu. Meseria de ospătar nu este ușoară. Dar iubesc ce fac, căci iubesc oamenii."

• Ce sfat ai da tinerilor din generația noastră?

,,Sfatul către cei tineri este să rămâneți în România să o prosperați căci voi sunteți viitorul. Străinătatea e grea și știu ca îndeplinește visurile financiare dar acasă e mult mai bine. Aș dori ca toți tinerii să poată rămână aici și să muncească."

• Cum ne putem implica cu toții în acte de binefacere? Cum putem ajuta mai mult?

,,Trebuie voință, trebuie empatie. Implicarea tuturora de a eradica sărăcia. Trebuie doar să vrei."

,,Pentru mine tu ești un exemplu de putere și de forța interioară. Nu trebuie să ne dam bătuți. Mulțumesc!"

Mulțumesc Gabi pentru acest interviu, a fost o onoare și o plăcere pentru mine. Ești un om bun și simplu, ca asociația. Te respect și ține-o tot așa. Spor la toate, jos pălăria omule!

Dragă cititor, te invit la lectură, mulțumesc că ești aici. Te salut, cu drag, Alex! 

Cont de donații Asociația "Oamenilor Simpli" (ajută-ți aproapele):
C.i.f 43856555
RO56BTRLRONCRT0595560801 (RON)
RO06BTRLEURCRT0595560801 (EUR)
Banca Transilvania

Vă mulțumim!


Dacă îți dorești să mă susții în această călătorie, poți dona cu ajutorul link-urilor de mai jos:


Sau IBAN:
Nume titular: Dogariu Florin-Alexandru
Cont:
RO36BRDE280SV61005702800
Moneda: RON

Surse imagini: Poze din arhiva personală a lui Gabriel Năfăreanu, Google imagini



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un moment de relaxare!

Cine aș fi într-o lume în care totul ar fi posibil

Cum e să traiești cu o boală și să nu poți merge?