Sunt un jucător

O altă pasiune a mea este gaming-ul. Aceasta este una dintre cele mai mari pasiuni, alături de fotbal, alte sporturi și uitat la filme/seriale.

Pasiunea asta a fost dintotdeauna, dar în momentul în care nu am putut merge s-a acentuat și a devenit una din principalele mele pasiuni. Este un hobby care mă relaxează, mă face să zâmbesc, să mă descarc atunci când nu am o zi prea bună și de asemenea, îmi încarcă mereu bateriile.

Joaca pe calculator o consider o pasiune frumoasă, care poate ajuta. Dar totul ține de echilibru, să nu exagerezi, să rămâi cât se poate de calm și să mai faci pauze.

Eu prefer jocurile de sporturi (în special FIFA), aventură, acțiune, împușcături, mașini, curse, wrestling (un tip de sport de contact). Nu imi plac cele de strategie, dar mereu sunt deschis să încerc jocuri noi și să caut noi experiențe.

Te încurajez și pe tine omule ca mereu să îți explorezi pasiunile tale căutând experiențe noi, încearcă și gaming-ul, poate o să îți placă și ție.

Te aștept pe blog, spor la citit. Te salut, cu drag, Alex!


Dacă îți dorești să mă susții în această călătorie, poți dona cu ajutorul link-urilor de mai jos:


Sau IBAN:
Nume titular: Dogariu Florin-Alexandru
Cont:
RO36BRDE280SV61005702800
Moneda: RON

Sursă imagine: Google imagini

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un moment de relaxare!

Cine aș fi într-o lume în care totul ar fi posibil

Cum e să traiești cu o boală și să nu poți merge?