O altă pasiune

Filmele și serialele sunt o altă pasiune cu care cochetez, dar până să devină una dintre principalele și preferatele pasiuni a durat un timp, a venit treptat și a fost o pasiune descoperită cu timpul.
 
Am început să mă uit la filme și seriale treptat de când eram mic, atunci când părinții mei urmăreau câte un film/serial la tv, mă uitam și eu cu ei. Mă uit la filme și seriale prin intermediul a două site-uri foarte populare la noi, știți și voi la care mă refer.

Pe mine pasiunea aceasta mă relaxează, mă motivează, mă face să mă dezvolt personal.

Consider că filmele sau serialele sunt inspirate din realitate, iar în mică sau mare măsură te pot influența, sunt multe aspecte filozofice, motivaționale din care poți învăța tot timpul câte ceva nou. Cel puțin pe mine ma ajutat în procesul meu de dezvoltare.
Genurile cu care cochetez cel mai mult sunt: acțiune, aventură, SF, thriller, dramă (depinde de tipul de dramă), comedie, polițiste, filozofice, de dezvoltare personală, documentare, biografice, sportive, cu animale, divertisment. 
Urăsc filmele horror și nu imi plac nici cele musical. Prefer mai mult serialele, dar alternez și mă uit și la filme uneori.

Recomand căutarea de pasiuni și hobby-uri noi. Să încerci mereu lucruri noi până descoperi ce îți place să faci. Asta ajută și în dezvoltarea, relaxarea și fericirea ta. 

Un film mereu este o bucurie, dacă îți alegi serialul sau filmul potrivit. Recomand să mergi când ai ocazia și cu prietenii la cinema, e mult mai plăcut. 
Explorează pasiuni, caută hobby-uri și spor la citit. Te salut, cu drag, Alex!


Dacă îți dorești să mă susții în această călătorie, poți dona cu ajutorul link-urilor de mai jos:


Sau IBAN:
Nume titular: Dogariu Florin-Alexandru
Cont:
RO36BRDE280SV61005702800
Moneda: RON

Sursă imagine: Google imagini

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un moment de relaxare!

Cine aș fi într-o lume în care totul ar fi posibil

Cum e să traiești cu o boală și să nu poți merge?