Relația mea cu Dumnezeu

Un aspect foarte important pentru a lupta cu boala și viața, din punctul meu de vedere este credința. Credința in Dumnezeu mă ajută să fac lucruri bune, să muncesc pentru ceea ce îmi doresc, mă motivează, mă calmează și mă încurajează să merg mai departe. Când mă simt neliniștit, agitat, când sunt supărat sau am o problemă mă rog bunului Dumnezeu să mă ajute să trec peste, să îmi ofere răspunsurile de care am nevoie și să mă ajute în găsirea unei soluții.

Îi simt prezența, îl simt lângă mine și niciodată nu m-a lăsat la greu. Când citesc seara din cărțile de rugăciuni, simt că mă înconjoară cu puterile Lui. Dumnezeu ajută pe toată lumea, indiferent că ești ateu, evreu, musulman, mila lui nu a întârziat niciodată să apară. Credința și rugăciunea sunt prioritare pentru mine, mă rog zilnic ori de câte ori am ocazia . Prin Dumnezeu poți deveni un suflet bun, poți avea raiul în suflet și să te îndepărtezi de ceea este rău. Sunt un om cu frică de Dumnezeu.

Sunt recunoscător că trăiesc, că zâmbesc, că văd, că vorbesc, că mă pot bucura de toate activitățile care îmi fac plăcere. Nu pot să merg, dar profit de darul acesta numit viață și sunt bucuros și mulțumit că pot să trăiesc. În fiecare zi când mă trezesc sunt recunoscător și nu pot decât să îi mulțumesc lui Dumnezeu pentru fiecare zi pe care mi-o oferă în dar.

Sunt un om spiritual, cred în divinitate și Dumnezeu. Eu merg pe premiza că este important să ai credință în suflet. Încurajez și postul, este o cale minunată de a vă purifica sufletește și trupește. Cred în biserică, deși nu îmi permit să ajung atât de des pe cât mi-aș dori. Biserica este un loc în care vei găsi mereu alinare și pentru un moment o cale de scăpare din tot haosul de care suntem înconjurați și care, din păcate pare că nu se mai dorește plecat dintre noi. 

Nu sunt în măsură să ofer sfaturi, însă cred că merită încercat, ca din când în când să purtați o discuție cât de mică cu Dumnezeu, nu se știe niciodată câtă liniște și alinare vă poate aduce.
 
Nu te condamn dacă nu crezi, este normal să alegem singuri ceea ce dorim de la viață din toate punctele de vedere, însă nu-l răni pe cel care crede, iar tu credinciosule, nu judeca pe cel care nu! Haideți să ne iubim unii pe ceilalți, ură este destulă în lume! 

Ai grijă de sufletul tău și te aștept și data viitoare. Te salut, cu drag, Alex!


Dacă îți dorești să mă susții în această călătorie, poți dona cu ajutorul link-urilor de mai jos:

Sursă imagini: Google imagini

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un moment de relaxare!

Cine aș fi într-o lume în care totul ar fi posibil

Cum e să traiești cu o boală și să nu poți merge?