Ce cred eu despre Biserică?

Eu sunt un om care găsește biserica un element foarte important în viața unui om!

Sunt de parere că biserica este o bucată ruptă din rai, un loc în care îți poți limpezi mintea și poți alunga toate gândurile care te pun la pământ zi de zi.

Aici te regăsești pe tine însuți, omul bun care se zbate să supraviețuiască suferințelor și necazurilor. Aici te așteaptă Dumnezeu la un pahar de vorbă bună, la o mângăiere, aici prinzi putere!  Nu ești singur, uneori simțim că Dumnezeu a uitat de noi, că nu ne mai ascultă, însă este mereu lângă noi, ne veghează fiecare pas, așa că spune-i ce ai pe suflet, nu-ți pierde speranța!

Încurajez mersul la biserică, participarea la slujbe, aprinsul lumânărilor pentru cei decedați, câte un pomelnic dat din când în când. Este bine ca uneori să ne împărtășim și spovedim, recomand asta, este benefic pentru suflet, trup și minte. Te liniștește, nu ajută doar la curățarea și iertarea de pacate.

’’Ferește-te de rău și fă bine, caută pacea și o urmează pe ea!’’ (Psamul 33,13)

Dacă simți să mergi la biserică, atunci nu ezita, fă ce simți tu că e benefic pentru tine și ai grijă de sufletul tău.

Eu din cauza situației mele, nu merg des la biserică, dar când am ocazia sunt tare bucuros. Am un Părinte drag sufletului meu care vine acasă și mă impărtășește și spovedește, din când în când.

Biserica este o binecuvântare pentru noi și Dumnezeu este ca un medicament. Ai grijă de tine și de sufletul tău, fă ceea ce simți, fii bun, roagă-te și poartă-l pe Dumnezeu cu tine mereu.

Te salut, cu drag Alex!

Dacă îți dorești să mă susții în această călătorie, poți dona cu ajutorul link-urilor de mai jos:

https://www.paypal.me/FlorinAlexandruD

revolut.me/florinalexandru1

Sursă imagine: Google imagini

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un moment de relaxare!

Cine aș fi într-o lume în care totul ar fi posibil

Cum e să traiești cu o boală și să nu poți merge?