Minte sănătoasă, corp sănătos

Mintea: Pace sau haos! Nu e tot timpul pace, o perioadă sincer, a fost doar haos, dar cine nu a trecut prin asta?

Încă din primii ani de viață am trecut prin tot felul de experiențe, unele plăcute, altele mai puțin plăcute. Mereu mă întrebam: Ce scop au toate astea? Dar astăzi, când privesc înapoi, realizez că toate astea m-au modelat în omul care sunt astăzi, un om optimist, puternic, încrezător și cu speranțe.

Cel mai greu a fost după depistarea bolii, copil fiind incă nu conștientizam ce mi se întâmplă, nu știam cât de greu o să fie de purtat și nici cât de crudă poate fi viața uneori.

Apoi am început să neg ce mi se întâmplă, de ce mi se întâmplă mie? De ce eu? 

Oare să fie negarea, soluția?

Dupa toată această perioadă, cu ajutorul părinților, cu ajutorul prietenilor și în special al celei mai bune și veche prietene a mea am început să conștientizez că nu are rost să mă demoralizez și să renunț la luptă.

Am învățat că trebuie să trăiesc, să fiu cu zâmbetul pe buze și să trec peste fiecare provocare care îmi bate la ușă.

Da, lupta mea este foarte grea și nu îmi ajung cuvintele să descriu ce trăiesc zilnic, însă știu că totul va fi bine, nimic nu e permanent. Am început de o perioadă bună de timp să ascult psihologi, psihoterapeuți, să mă ocup de dezvoltarea mea personală și cu toate că boala m-a împiedicat să îmi termin studiile nu am încetat niciodată să învăț și să mă documentez, așa am devenit autodidact. Spun asta deoarece dupa încheierea clasei a VIII-a m-am oprit aici, din păcate

M-am ocupat și mă ocup de sănătatea mea mintală, am grijă de mine pe cât posibil, lupt cu viața și cu boala, evoluez, zâmbesc și merg înainte cu veselie deoarece înapoi nu se poate și fericirea depinde de noi, oamenii.

Te rog omule ai grijă de tine, de sufletul tău și lucrează la tine și la fericirea ta.

Te salut, cu drag, Alex!

Dacă îți dorești să mă susții în această călătorie, poți dona cu ajutorul link-urilor de mai jos: 


Sursă imagine: Google imagini


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un moment de relaxare!

Cine aș fi într-o lume în care totul ar fi posibil

Cum e să traiești cu o boală și să nu poți merge?