Minunile naturii

Pană acum știm despre plante că ne relaxează, ne oferă oxigen, aer proaspăt, miros plăcut, un decor frumos sau un ambient plăcut, mie personal îmi oferă energie plăcută și pozitivă. Sub orice formă, mereu ne pot aduce o bucurie, de asta și există plantele.

Gusturile nu se discută, dar ca orice om am și eu preferințele mele. Dacă ar fi să aleg, favoritele mele sunt liliecii, lalelele, zambilele, orhideele și regina nopții.

Datorită părinților a început această pasiune pentru frumos, pentru minunatele flori. Părinților le plac foarte mult florile și le prețuiesc. Eu nu urăsc nici o floare și mereu îmi place să învăț lucruri noi despre flori, să văd flori noi și să mă interesez despre lucruri inedite despre flori, plante etc.

Dacă îți plac florile, explorează-le, bucură-te de ele și încarcă-te pozitiv din frumusetea lor. Iar dacă nu îți plac deloc, fii deschis la nou sau lasă pe alții să se bucure de ele. Te invit cu drag la citit, îți doresc spor și mulțumesc că ești aici!

Ce preferințe ai în materie de flori? Spune-mi în comentarii. Te salut, cu drag, Alex!

Dacă îți dorești să mă susții în această călătorie, poți dona cu ajutorul link-urilor de mai jos:


Sau IBAN:
Nume titular: Dogariu Florin-Alexandru
Cont: RO36 BRDE 280S V610 0570 2800
Moneda: RON

Sursă imagini: Google imagini

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un moment de relaxare!

Cine aș fi într-o lume în care totul ar fi posibil

Cum e să traiești cu o boală și să nu poți merge?