Bucuria sărbătorilor de iarnă!

Crăciunul este o sărbătoare sfântă întâi de toate și un simbol pentru creștinii ortodocși. Încă de mic am fost învățat despre adevărata semnificație a Crăciunului de către dragii mei părinți și nu a fost an în care să nu aștept cu nerăbdare sărbătorile de iarnă. Consider că de Crăciun și Anul nou cel mai important este să stăm în familie, să ne strângem cu toții la masă și să petrecem timp împreună.

Perioada sărbătorilor de iarnă are o mare încărcătură emoțională, mai ales pentru creștinii care trec datorită postului printr-un proces de curățare a minții, sufletului și a trupului. Iar cu ocazia aceasta, ar trebui să ținem cu toții cont de credință, să ne  ajutăm aproapele aflat în suferință și necaz (ceea ce ar trebui să facem mereu, nu doar de sărbători), să profităm de această perioadă și să ne încărcăm bateriile cu energii pozitive ca apoi să ne pregătim de un noul an!  

Acum e momentul perfect să ne uităm în spate la anul care a trecut cu recunoștință, iertare și iubire față de toate momentele care au trecut și față de oamenii care au fost trecători în viețile noastre dar și pentru cei care au rămas alături de noi!

Pentru mine când intrăm în luna decembrie, când văd decorațiuni, când văd că oamenii se pregătesc de Sărbători și familia mea decorează casa și împodobește bradul mă încarcă cu sentimente pozitive și relaxează, intru în spiritul Crăciunului, devin mai fericit și bucuros, zâmbesc și mai mult.

Părinții mereu mi-au oferit sărbători frumoase și mereu au încercat să îmi fie cât mai bine ca să nu simt boala asta gravă, să mă simt fericit, împlinit. Iubesc Crăciunul, sărbătorile de iarna pentru că le petrec alături de familie, oamenii mei dragi.

Haideți cu toții să fim mai buni, să intrăm în spiritul Crăciunului și să simțim sărbătorile din plin pe cât posibil, în orice situație. Petreceți în familie dacă puteți!

Spune-mi în comentarii cum simți tu Crăciunul și cum petreci în general sărbătorile? Te salut, cu drag, Alex!

Dacă îți dorești să mă susții în această călătorie, poți dona cu ajutorul link-urilor de mai jos:


Sau IBAN:
Nume titular: Dogariu Florin-Alexandru
Cont: RO36 BRDE 280S V610 0570 2800
Moneda: RON

Sursă imagine: Google imagini

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un moment de relaxare!

Cine aș fi într-o lume în care totul ar fi posibil

Cum e să traiești cu o boală și să nu poți merge?