Ce am învățat de la 2022

Anul acesta, cel puțin pentru mine, a fost un an cu multe schimbări, lecții, experiențe noi și unice. Am evoluat enorm, m-am maturizat, am lucrat mai mult la mine. Sunt noutăți legat de evoluția bolii mele, dar voi povesti experiențele cu boala într-un alt articol.

În 2022, am învățat multe despre creierul uman, am învățat să îmi ascult corpul mai bine, să mă cunosc mai bine, să înțeleg anumite lucruri. Am reușit, trecând prin diferite obstacole, să nu mă mai stresez așa de tare pentru orice situație din viața mea și să fac un pas în spate ca să pot privi situația în asamblu și să respir, să nu mai pun la suflet orice, să fiu relaxat și calm. Am învățaț din toate aceste situații că viața trebuie trăită și că nu te ajută cu nimic grijile, nu te scapă de probleme și nici nu te propulsează în față pe drumul vieții, doar te încetinesc.

Cât am învățat în acest an despre viață, despre mine și despre oameni, nu am învățat toată viața. Mereu trebuie să fim deschiși la nou, să evoluăm, să nu judecăm și să anulăm stresul pe cât posibil.

Deschide ochii și încearcă să înveți din experiențele prin care treci atât tu cât și oamenii din viața ta!

Recunosc că nici eu nu reușesc mereu să trec ușor peste gândurile negative sau situațiile dificile, dar încerc, învăț din greșeli și lupt până la capăt. Tu ce ai învățat de la 2022? Te invit să îmi spui în comentarii.

Îți mulțumesc omule pentru că îmi ești alături, pentru mesaje și comentarii. Orice donație ajută, iar în lupta cu boala și ca motivare orice sumă contează, mă încurajează să continui cu blogul și viața. Te salut, cu drag, Alex!

Dacă îți dorești să mă susții în această călătorie, poți dona cu ajutorul link-urilor de mai jos:


Sau IBAN:
Nume titular: Dogariu Florin-Alexandru
Cont: RO36 BRDE 280S V610 0570 2800
Moneda: RON



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un moment de relaxare!

Cine aș fi într-o lume în care totul ar fi posibil

Cum e să traiești cu o boală și să nu poți merge?