Un concediu minunat

În acest an am decis ca să merg cu părinții în concediu la Gura Humorului și Suceava, în Bucovina. A fost cel mai frumos și relaxant concediu din viața mea, alături de minunații mei părinți. Alegerea a fost a mea, deoarece anul trecut după cea ne-am întors din concediul de la Borsec, văzusem pe internet pensiunea de 5 stele Niro Residence din Gura Humorului care are și o cameră adaptată pentru persoane cu dizabilități.

Eu mi-am dorit foarte mult, am visat la asta, iar următorul an, adică cel actual 2022 s-a întâmplat. Visurile devin realitate și Dumnezeu ne oferă ceea ce trebuie, la momentul potrivit, așa că vă recomand să credeți în visuri, nu în vise. Am făcut rezervare cu două luni înainte și totul a fost în regulă.

Saptămâna petrecută în Bucovina m-a relaxat total, m-a făcut să mă deconectez total de aglomerație, de gălăgie, fiind și foarte multă liniște în Gura Humorului, un aer mai tare ca în Piatra Neamț dar mult mai proaspăt și curat. Acolo ești foarte aproape de munte, de pădure și de asta aerul este mai puternic, obositor, dar care îți încarcă bateriile, așa au simțit și părinții. Nu am reușit să ne odihnim prea mult în schimb și ne-am obosit mai tare din dorința de a vizita prea multe. Vom reveni acolo cu drag, dar doar pentru plimbări și odihnă!

În Bucovina lumea este amabilă, ospitalieră, mereu atentă la nevoile tale și foarte omenoși, chiar și majoritatea șoferilor. Cel puțin gazdele ne-au oferit lecții de viață și de bun simț (Proprietarii pensiunii și copiii lor).

Te invit pe blog, spor la citit și va urma continuarea experienței mele din vacanță. Te salut, cu drag, Alex!



Dacă îți dorești să mă susții în această călătorie, poți dona cu ajutorul link-urilor de mai jos:


Sau IBAN:
Nume titular: Dogariu Florin-Alexandru
Cont: RO36 BRDE 280S V610 0570 2800
Moneda: RON

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un moment de relaxare!

Cine aș fi într-o lume în care totul ar fi posibil

Cum e să traiești cu o boală și să nu poți merge?