Să iubim animalele!

De când mă șțiu am iubit animalele, le-am adorat și mereu am empatizat cu ele. Am fost crescut de părinți să nu imi bat joc de animale, să le prețuiesc. Ca drept dovadă de-a lungul timpului am avut animale de companie, chiar dacă stau la bloc. 

După părerea mea, la bloc, este indicat să ții animale de companie care nu au nevoie de mult spațiu de desfășurare, de exemplu peștișori, broscuțe țestoase și pasări (papagali, cinteze, canari etc.). Consider că animalele de talie medie-mare au nevoie de mai mult spațiu pentru a se simți mai bine, mai ales dacă nu există posibilitatea de a fi scoase mai des in aer liber.

Am avut câteva generații de papagali peruși și am avut un peștișor pe nume Amigo, toți au murit; papagalii de bătrânețe și peștișorul se îmbolnavise. După experiențele acestea, am decis cu părinții că atât timp cât locuim la bloc renunțăm să mai avem animale de companie. 

Consider că animalele ne ajută, ne iubesc necondiționat mai mult decât o facem noi, nu uită de noi și la rândul lor, merită să fie și ele îngrijite și ocrotite. Recomand a avea animale de companie, iar dacă nu avem trebuie să le protejăm. Ele ne conferă starea de bine, ne liniștesc și aduc un beneficiu de care nu suntem conștienți sau nu realizăm îndeajuns.

Te invit cu drag pe blog, să imi spui ce părere ai tu despre animale și ce animale de companie ai. Te salut, cu drag, Alex!

Dacă îți dorești să mă susții în această călătorie, poți dona cu ajutorul link-urilor de mai jos:


Sau IBAN:
Nume titular: Dogariu Florin-Alexandru
Cont: RO36 BRDE 280S V610 0570 2800
Moneda: RON

Sursă imagini: Google imagini

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un moment de relaxare!

Cine aș fi într-o lume în care totul ar fi posibil

Cum e să traiești cu o boală și să nu poți merge?