Despre sportul alb

Un alt sport urmărit intens de mine, este tenisul, așa zisul sport alb. Tenisul este un sport solicitant, dar care are multe beneficii, îți îmbunătățiește sănătatea și te poate și relaxa, totul depinde de nivelul la care practici acest sport. Poți practica tenis ca amator, ca hobby, de relaxare sau de performanță.

Când încă puteam merge nu am încercat niciodată să joc tenis, acum cum nu pot merge nu am cum să încerc. Mi-ar fi plăcut să fac asta, dar nu se știe niciodată, viața este plină de miracole.

Tenisul, fie că îl joc pe calculator, fie că îl urmăresc la tv mă relaxează, mă calmează, mă face să zâmbesc și mă bucură. La un meci de tenis nu am fost niciodată, dar cu prima ocazie cu siguranță o voi face. Consider că tenisul este un sport care merită cu adevărat practicat, necesită sacrificiu, răbdare, muncă, luptă și voință dar vine cu multe avantaje. Poate fi meseria ta din care îți câștigi banii, poate fi hobby-ul tău sau poate chiar refugiul tău când ai nevoie să te descarci de emoțiile negative după o zi încărcată.

Iubesc tenisul, imi place să îl privesc real sau la tv, ador să mă joc. Țin cu România, Simona Halep este un simbol, mereu mă uit cu drag când joacă românii (masculin, feminin, dublu sau dublu mixt), dar urmăresc și sportivi străini, mă încarcă pozitiv tenisul.

Îți recomand să îți asculți inima, dacă simți că vrei să practici tenis sau alt sport, atunci fă-o. Încearcă să te joci tenis pe calculator, să te uiți sau să practici tenis și vezi dacă îți place. Aștept să imi spui în comentarii dacă ai tenismeni în familie, sub oricare formă și nivel.

Te invit la citit, mulțumesc că ești aici. Te salut, cu drag, Alex!

Sursă imagini: Google imagini

Dacă îți dorești să mă susții în această călătorie, poți dona cu ajutorul link-urilor de mai jos:


Sau IBAN:
Nume titular: Dogariu Florin-Alexandru
Cont: RO36 BRDE 280S V610 0570 2800
Moneda: RON



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un moment de relaxare!

Cine aș fi într-o lume în care totul ar fi posibil

Cum e să traiești cu o boală și să nu poți merge?