Avantajele obținute cu ajutorul internetului

Din momentul în care nu am mai putut merge m-am dezvoltat și am învățat lucruri noi datorită internetului. M-am documentat, informat și am cautat de toate, am aflat câte puțin din toate domeniile, unde mă interesează mai mult, unde nu, mai puțin. Mi-am descoperit pasiuni noi (uitat la filme și seriale, jucat pe calculator, urmărit clipuri motivaționale ș. a.).

Am folosit internetul în scop util, m-am ferit de informații false, de lucruri rele și urâte. Iar din 2014 de când am terminat școala generală și nu am reușit din cauza situației să merg mai departe, m-am concentrat pe internet în scopul dezvoltării și a pasiunilor mele, explorând mereu și căutând.

Sunt de părere că internetul te poate ajuta, relaxa și chiar încuraja dacă îl folosești în scop util și ești atent. Dacă ești un adolescent utilizează internetul cu cap, dacă ești adult și ai copii supraveghează-i, ajută-i să intre numai pe site-uri care să le fie de folos, asta este recomandarea mea ca utilizator al internetului. Internetul poate fi un risc, un lucru util sau o chestie rea, totul depinde de tine.

Așa cum este deja binecunoscut, digitalizarea este viitorul, astfel că, din acest motiv și internetul a devenit indispensabil. Fii deschis la schimbare, ai grijă cum folosești internetul și cum îți împarti timpul petrecut pe el și nu descuraja pe alții să îl utilizeze.

Te invit la citit, aștept părerea ta despre internet și spune-mi cum ai învățat să utilizezi internetul. Te salut, cu drag, Alex!


Dacă îți dorești să mă susții în această călătorie, poți dona cu ajutorul link-urilor de mai jos:


Sau IBAN:
Nume titular: Dogariu Florin-Alexandru
Cont: RO36 BRDE 280S V610 0570 2800
Moneda: RON

Sursă imagine: Google imagini

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un moment de relaxare!

Cine aș fi într-o lume în care totul ar fi posibil

Cum e să traiești cu o boală și să nu poți merge?