Un antrenor, un lider

Am pregătit pentru astăzi un interviu mai special, cu un fost mare fotbalist, fotbalist de națională și care a jucat peste 200 de meciuri pentru Dinamo București. Am descoperit în el un om cu suflet mare, un antrenor care mereu m-a motivat, încurajat și m-a întâmpinat cu multă căldură. În prezent este antrenorul lui Ceahlăul Piatra Neamț, Florentin Petre, care sezonul ce s-a terminat l-a încheiat fără înfrângere.

· Cum ați decis să deveniți fotbalist? Ce v-a determinat să alegeți acest sport?

,,Decizia nu a fost a mea, a fost a lui Dumnezeu, așa m-a lăsat pe pământ, joc fotbal de când mă știu și asta o să fac până mi se termină lumea!"

· Care a fost fotbalistul și antrenorul cu care ați colaborat cel mai bine?

 ,,Am avut norocul să joc alături de mari fotbaliști pe care România ia dat in timp, am jucat alături de generația de aur plus cei care au urmat imediat... Am avut onoarea să colaborez cu mari antrenori, de la toți am învățat câte ceva constructiv, iar acum ma inspir din fiecare câte puțin!"

· Ce ați simțit când câștiga echipa cu dumneavoastră în teren și erați eroul respectivului meci?

 ,,Este realizarea suprema a unei munci de echipă, fiecare rezultat pozitiv era o încântare după o muncă grea...cantonamente, ore multe petrecute pe terenul de antrenament cu intensitate maximă. Era exact ca vorba aia: după muncă și rasplată!"

· Cum vi se pare cariera de fotbalist?

 ,,Am avut o carieră frumoasă, cu realizări extraordinare, a fost obiectivul stabilit încă de copil; dorința nebună de a ajunge în elita fotbalului românesc, am cucerit titluri, cupe, am participat la campionate europene. Este visul oricărui copil când se apucă de fotbal... eu mi l-am îndeplinit."

· Cum vă simțiți în postura de antrenor?

,,Deocamdată sunt la început, este o meserie grea, o meserie pe care dacă nu o înveți corect, nu vei reuși niciodată."

· Ce v-a facut să vă apucați de meseria de antrenor? Ați putea trăi fără fotbal?

,,Mă pot lipsi de multe, dar fotbalul este viața mea, aerul meu și motivația de a mă perfecționa ca om."

· Ce sfat le puteți oferi părinților care nu doresc să își lase copiii să urmeze această carieră?

,,Fotbalul este un sport de echipă unde educația și disciplina cresc caractere puternice, educă și învață copiii sa trăiască in spirit organizat."

,,Sănătate multă îți doresc! Vorbim."

Vă mulțumesc pentru acest interviu, a fost o onoare și o plăcere, mă bucur că vă cunosc! Felicitări pentru rezultatele din carieră, atât ca jucător, cât și ca antrenor, multă baftă mai departe, vă susțin și sunt alături de dumneavoastră. Mulțumim că ați venit la Ceahlăul și că antrenați aici, hai Ceahlăul! 💛🖤

Pe tine, omule și dragă cititor, te salut, cu drag, Alex!

Dacă îți dorești să mă susții în această călătorie, poți dona cu ajutorul link-urilor de mai jos:

revolut.me/florinalexandru1

https://www.paypal.me/FlorinAlexandruD

Sau IBAN:

Nume titular: Dogariu Florin-Alexandru

Cont: RO36BRDE280SV61005702800

Moneda: RON


Surse imagini: facebook/CSM Ceahlăul Piatra Neamț  / Google imagini



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un moment de relaxare!

Cine aș fi într-o lume în care totul ar fi posibil

Cum e să traiești cu o boală și să nu poți merge?