Dacia Dokker

Dacia Dokker este o mașină de familie, destul de spațioasă, lungă și mai lată față de o mașină obișnuită. Este mașina mea de suflet, deoarece este și mașina personală, a familiei și a fost adaptată pentru nevoile mele, pe scurt pot fi transportat cu tot cu scaunul cu rotile în siguranță. Deși tata este singurul care conduce mașina, consider că tot a mea este deoarece a fost făcută special pentru nevoile mele. A fost achiziționată în 2020 de la reprezentanța Dacia din Piatra Neamț (Automoldova). A fost făcută în Maroc și adaptată la Cluj la Deltamed (domnii produc ambulanțele din țară și adaptează mașini). Deltamed este omologată RAR și totul este legal, are garanție și factură.

În prezent Dacia Dokker nu se mai fabrică. Adaptarea a costat 10.000 euro deoarece mașina se decupează, se coboară nivelul din spatele mașinii și se adaugă o piesă specială pentru a se putea adapta rampa cu ajutorul căreia pot intra în mașină cu tot cu scaunul cu rotile. Are și centuri de siguranță, cu buton de blocare și deblocare centuri, are mici rozete pentru a fixa scaunul cu rotile. Centurile se pun în funcție de cât de multă stabilitate și forță are persoana în cauză. Se poate ca mașina adaptată să fie omologată cu 3+1 sau 2+1 locuri în mașină, dar când nu sunt eu în mașină este cu 5 locuri, deoarece bancheta din spate este rabatabilă. Mașina noastră este prima mașină cu motorizarea 1.3 Turbo pe benzină lansată pe piață, acest Turbo compensează 1.5

A fost un proces complex, care nu se face imediat și a durat o anumită perioadă de timp datorită tipului de ajustare dorit și piesele care s-au comandat din alte țări. Cu sacrificiu și ajutor din partea membrilor de familie am reușit să cumpărăm mașina aceasta și să o adaptăm în funcție de necesități. 

Concluzia este că Dacia Dokker este o mașină bună, spațioasă, modernă, iar avantajul este că se poate adapta daca este varianta Laureate și nu Stepway sau Dokker Van. Se poate adapta chiar dacă este la mâna a două sau nouă. A meritat achiziția, păcat ca nu se mai fabrică.

Aștept părerea ta în comentarii. Tu ce mașină ai?

Te invit cu drag pe blogul meu, să citești acest articol și nu numai. Te salut, cu drag, Alex!




Dacă iți dorești să mă susții în această călătorie, poți dona cu ajutorul link-urilor de mai jos:


Sau IBAN:
Nume titular: Dogariu Florin-Alexandru
Cont: RO36 BRDE 280S V610 0570 2800
Moneda: RON

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un moment de relaxare!

Cine aș fi într-o lume în care totul ar fi posibil

Cum e să traiești cu o boală și să nu poți merge?