De ce iubesc eu, România?

De când mă știu iubesc țara în care m-am născut, iubesc orașul meu natal și orice ar fi, sunt mândru că sunt român. 
România este minunată, plină de locuri minunate încărcate cu istorie și mister, multe nedescoperite încă. 

Pentru persoanele cu dizabilități, ca în cazul meu, nu sunt multe zone amenajate, dar mă bucur acolo unde pot să merg, sunt fericit de câte sunt, deși tot timpul este loc de mai bine. Încă mai cred în potențialul țării, poate cândva totul va merge așa cum ne dorim.

Eu sunt alături de România și vă recomand vouă, dragi români, să nu uitați de unde ați plecat, să vă iubiți țara și dacă plecați din țară, să nu uitați să vă întoarceți. Vacanțe minunate și frumoase se pot face și aici. Dacă vreodată aveți cum să reveneți în țară, faceți asta. 

Te respect omule, asta este doar perspectiva și concepția mea. 
Sunt patriot convins, la bine și la rău susțin țara mea, iubesc România mereu, nu doar de 1 decembrie (Ziua Națională).
 
Repet, sunt mândru că sunt român, mândru că sunt născut și locuiesc în Piatra Neamț, mă declar un mândru moldovean.
Iubește-ți locul natal și prețuiește-ți țara, te invit cu drag pe blog. 

Te salut, cu drag, Alex!


Dacă îți dorești să mă susții în această călătorie, poți dona cu ajutorul link-urilor de mai jos:


Sau IBAN:
Nume titular: Dogariu Florin-Alexandru
Cont:
RO36BRDE280SV61005702800
Moneda: RON

Sursă imagine: istoriaperazatoare

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un moment de relaxare!

Cine aș fi într-o lume în care totul ar fi posibil

Cum e să traiești cu o boală și să nu poți merge?