Mașina visurilor mele

Mașina visurilor mele este Aston Martin Vulcan, pot spune cu mâna pe inimă că sunt îndrăgostit de ea. E preferata mea deoarece este o mașină joasă, sport, modernă și de mare viteză. Mie îmi plac mașinile de viteză, sport și joase, dacă nu le pot conduce cu siguranță le pot admira și poate cine știe, în viitor voi fii măcar pasager într-o mașină ca aceasta.

Aston Martin Vulcan a fost lansată în 2015 și prezentată în cadrul Salonului Auto de la Geneva, o mașină ce pare desprinsă din seria AVP. Este un supercar britanic ce se laudă cu un V12 de 7 litri și peste 800 CP. Producția a fost în număr de 24 de exemplare, o mașină cântărește 1,350 kg (2,976 lb). Acest tip de Aston Martin costă, mă refer la prețul din fabrică, US$2,3 milioane (de dolari). Mașina, marca și firma sunt de lux. Atinge o viteză de până la 225 mph (362.102 km/h) și de la 0 la 60 mph (96.56 km/h) în 3 secunde, sunt modele coupe (cu două portiere) și sport.

În concluzie, acest tip de mașină merită toate privirile. A fost achiziționată în mare parte de colecționari, pasionați și piloți de curse. Acestora le ofer cu toată încrederea un sfat prietenesc: Evitați drumurile din România, cel puțin momentan. 

Dacă ți-a plăcut acest articol, te invit să citești si articolele precedente, apoi să imi spui părerea ta și care este mașina visurilor tale. Te salut, cu drag, Alex!


Dacă îți dorești să mă susții în această călătorie, poți dona cu ajutorul link-urilor de mai jos:

Sau IBAN:
Nume titular: Dogariu Florin-Alexandru
Cont: RO36 BRDE 280S V610 0570 2800
Moneda: RON

Surse imagini: Google imagini



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un moment de relaxare!

Cine aș fi într-o lume în care totul ar fi posibil

Cum e să traiești cu o boală și să nu poți merge?