Un subiect mai puțin discutat

O problemă cu care m-am confruntat de câteva ori în ultimele luni, a fost constipația. Lipsa de sport și forța scăzută dar și alimentația nepotrivită mi-au declanșat această problemă. 
La fiecare episod de constipație am înțeles că trebuie să îmi schimb stilul de viață și că mâncatul nesănătos îmi va pune mereu piedică. Așa că am luat o decizie.
 
Am început să mănânc mai sănătos, să introduc în alimentația mea mai multe legume și mai puțină carne, iar terapeutul meu George mă ajută să fac cât de multă mișcare posibil. 

Concluzia? 
DOAR REZULTATE FOARTE BUNE! Mă simt mult mai energic, stilul meu de viață acum este unul echilibrat, zâmbesc mai mult și mă simt mult mai sănătos și optimist. De asemenea, toată schimbarea asta a venit cu multe alte binecuvântări și noi oportunități. 
Deși este un subiect sensibil și evitat în mare parte, este o problemă foarte serioasă. Poate că nu conștientizăm dar lipsa unei alimentații corespunzătoare și a unui stil de viață echilibrat care să includă și puțin sport (măcar plimbări de seară), ne afectează foarte mult starea fizică și psihică. Deseori, micile plăceri ne fac mai mult rău decât bine. 

Ar trebui ca fiecare dintre noi să ne oprim pentru o secundă și să ne analizăm puțin viața. 
Ne facem bine? Avem grijă de noi? 

Consider că nu este nevoie de diete sofisticate și scumpe ca să fi un om sănătos. Totul se găsește dacă știm unde să căutăm. 

Nu căuta scuze! O să îți mulțumești mai târziu!
Ce zici? Facem o schimbare? 

Te salut, cu drag, Alex!

Dacă îți dorești să mă susții în această călătorie, poți dona cu ajutorul link-urilor de mai jos:


Sau IBAN:
Nume titular: Dogariu Florin-Alexandru
Cont:
RO36BRDE280SV61005702800
Moneda: RON

Sursă imagine: Google Imagini

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un moment de relaxare!

Cine aș fi într-o lume în care totul ar fi posibil

Cum e să traiești cu o boală și să nu poți merge?