O părere sinceră despre echipa sufletului meu

De fiecare dată când particip la meciurile oficiale ale echipei CSM Ceahlăul Piatra Neamț, fie la juniori, fie la seniori mă simt minunat, încurajat și motivat, nu contează dacă este egal, victorie sau înfrângere. Bineînțeles că imi doresc să câștige mereu fiind echipa mea de suflet, dar important este să fii cu capul sus și să menții o mentalitate de învingător, de luptător.

Prima oară la meciurile lui Ceahlăul am participat în anul 2019 datorită lui tata care își dorea să vadă un meci, după mult timp, dar de la nivelul gazonului, nu de la televizor. Eu fiind încăpățânat din fire, am zis ca nu merge singur, ci merg și eu cu el. A fost un meci pierdut atunci, dar tot am rămas cu tata alături de echipă, deoarece suporterul adevărat rămâne alături de echipă mereu.

Din momentul acela, am participat la meciuri de câte ori am putut. Am revenit anul acesta la meciuri, după cei doi ani de pandemie. Cât nu am avut cum să participăm fizic la meciuri am susținut echipa online tot timpul. 
Forța Ceahlăul și hai CSM!

Mereu am fost primit cu căldură, cu dragă inimă, mereu am fost motivat de cei de acolo și tot timpul mi-au mulțumit că sunt alături de ei și că îi susțin. Tot timpul domnul Gelu Crăcană, domnul Dan Eșanu și domnul Nelu (cei ce fac poze la meciurile lui Ceahlăul) mi-au făcut poze, mi-au arătat respect și admirație.

Toată echipa, inclusiv staff-ul mă salută mereu și vin alături de mine, ceea ce pentru mine este un mare lucru. Motivația aceasta în situația luptei mele cu boala și viața contează enorm, nu știți ce multă importanță are. Asta mă face să lupt mai tare, să fiu mai motivat și imi dă un imbold. Le mulțumesc tuturor și au tot respectul meu, jos pălăria, toată admirația. Tata în majoritatea timpului a avut scaun ca să nu stea în picioare, să stea lângă mine. Mulțumesc domnului Gelu, domnului Nelu, domnului Dan, domnului Mihalcea, domnului Florentin Petre și nu în ultimul rând mulțumesc lui Nemți și lui Răzvan Pîntea, iar apoi tuturor jucătorilor și întregii echipe.

Nu uita să ai grijă de tine, rămâi motivat și spor la citit. Te salut, cu drag, Alex!

Dacă îți dorești să mă susții în această călătorie, poți dona cu ajutorul link-urilor de mai jos:


Sau IBAN:
Nume titular: Dogariu Florin-Alexandru
Cont: RO36BRDE280SV61005702800
Moneda: RON

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un moment de relaxare!

Cine aș fi într-o lume în care totul ar fi posibil

Cum e să traiești cu o boală și să nu poți merge?