Organizarea este cheia

Organizarea este cheia succesului! De-a lungul timpului, părinții m-au învățat să fiu bine organizat. Să îmi planific un program și să pun în ordine activitățile pe care le fac. Astfel, zi după zi, încercări după încercări am ajuns la performanța de a avea un program bine stabilit, o rutină de la care mă abat foarte rar. 

Încerc mereu să imi fac rutina foarte organizat, iar când nu îmi reușește sau din anumite motive trebuie să îmi schimb programul, încerc să îl redresez cât mai organizat și cu multă răbdare. Sunt de părere că a avea o rutină este un mare avantaj, trăind în secolul vitezei. Suntem tot timpul presați de timp și de cele mai multe ori nu reușim să facem ceea ce ne propunem pe parcusrul zilei. 

Dar cum putem schimba asta?
Prin răbdare! Răbdarea merge mână în mână cu organizarea. Cu ajutorul răbdării am devenit o persoană perfecționistă și  foarte bine organizată.

Deși am un program zilnic foarte încărcat, încerc mereu să îmi duc la bun sfârșit toate activitățile. Recunosc, că nu reușesc mereu, uneori apar lucruri neașteptate pe care nu tot timpul le anticipez dar încerc să înaintez indiferent de circumstanțe. Rămân mereu calm și deși este greu, nu renunț la luptă. 

Nu există imposibil, nu există nu pot, nu există nu se poate!

Fii organizat, fii răbdător, fă-ți o rutină, luptă pentru tine. Tu ești singurul tău dușman!

Te invit cu drag pe blog, spune-mi în comentarii cum reușești tu să îți organizezi programul. Spor la citit. 

Te salut, cu drag, Alex!


Dacă îți dorești să mă susții în această călătorie, poți dona cu ajutorul link-urilor de mai jos:


Sau IBAN:
Nume titular: Dogariu Florin-Alexandru
Cont:
RO36BRDE280SV61005702800
Moneda: RON

Sursă imagine: Google imagini

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un moment de relaxare!

Cine aș fi într-o lume în care totul ar fi posibil

Cum e să traiești cu o boală și să nu poți merge?