Un hobby devenit pasiune

O pasiune dragă sufletului meu, cea mai mare pasiune a mea este fotbalul, iubesc să mă uit la fotbal de la nivelul terenului, de la televizor și să nu uităm de îndrăgitul FIFA unde administrez un club, nu vreau să mă laud dar joc destul de bine, deși mă lupt ca să mă pot juca. 

De mic sunt fan fotbal, m-am născut cu acest microb în sânge, sunt un adevărat microbist, un suporter devotat și un fan al acestui sport cu minge rotundă. Prefer și fotbalul în sală, nu doar pe gazon sau sintetic, adica futsal.

Și tata apreciază mult sportul numit fotbal, se uita la meciuri când eram eu mic și în timp m-a ,,corupt" și pe mine, în prezent ne uităm tot împreună. Datorită tatei iubesc fotbalul și tot ce este legat de acest sport. Tata mi-a stârnit pasiunea și l-am depașit ca și fan al fotbalului. Deși nu îl pot practica, îmi face mare plăcere să îl urmăresc și să merg la meciuri cu tata. Urmăresc liga a I-a, a II-a, a III-a, Champions League, Europa League, Conference League, echipele naționale în majoritatea competițiilor și campionatele mari alături de ligile inferioare (Anglia, Spania, Franta, Germania, Italia) plus anumite campionate din alte țări, dar și competițiile și campionatele de pe alte continente. Imi place fotbalul la nivel mondial și la un stadiu de nedescris în cuvinte.

Echipele mele preferate sunt: Ceahlăul Piatra Neamț (echipa de suflet), FCSB, PSG, Manchester City, Inter Milano și Liverpool. Acestea imi plac ca și favorite, dar în rest imi plac multe alte echipe. Urmăresc și mă informez și despre ligile inferioare, mai jos de liga a 3-a de la noi.

Dacă ești fan fotbal, încurajează-ți echipa favorită, uită-te la ce preferi iar dacă îți dorești să faci din pasiunea asta un mod de viață, urmează o carieră în domeniu! 

Te invit la citit. Te salut, cu drag, Alex!

Dacă îți dorești să mă susții în această călătorie, poți dona cu ajutorul link-urilor de mai jos:


Sau IBAN:
Nume titular: Dogariu Florin-Alexandru
Cont: RO36BRDE280SV61005702800
Moneda: RON

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un moment de relaxare!

Cine aș fi într-o lume în care totul ar fi posibil

Cum e să traiești cu o boală și să nu poți merge?