Pasiuni și hobby-uri

Hobby-uri! Ce ne-am face fără ele? Ne ocupă timpul și ne fac viața mai frumoasă. Ne ajută să ne descoperim pe noi înșine și să ne relaxăm în cele mai plăcute moduri. Deși am un program organizat, foarte încărcat și bine stabilit tot găsesc o cale ca să ma ocup și să mă bucur de pasiunile și hobby-urile mele și ca să fiu sincer, am acumulat câteva de-a lungul timpului.

Am fost mereu o persoană curioasă și am încercat să imi caut tot felul de pasiuni, să încerc lucruri noi, să fac lucruri noi. Dacă nu imi plăcea ceva, încercam altceva și tot așa până am ajuns la pasiunile actuale. Recomand să îți cauți mereu o pasiune, să explorezi pasiuni noi ca să vezi ce îți place să faci.

Cea mai mare pasiune a mea este fotbalul, îmi place să mă uit la fotbal, să mă duc la meciuri, să susțin echipa mea preferată și să o antrenez și pe a mea la Fifa. Îmi place foarte mult și să creez, scriu conținut, cam ăsta pe care îl citești tu acum și încerc mereu să fiu atent la detalii, să aleg cele mai potrivite poze pe blogurile mele și să îl distribui astfel încât să ajungă la oamenii care au nevoie de un zâmbet. În rest, mă bucur de tot ce înseamnă artă: iubesc muzica, filmele și serialele.
Iubesc să stau cu părinții, să ies afară cu ei, să mă plimb cu mașina, să socializez și să petrec timp cu prietenii mei și într-un final sunt mare fan sporturi, nu pierd meciurile de: fotbal, tenis, handbal, snooker, futsal etc.

Cercetează, caută și explorează viața făcându-ți pasiuni noi. Te invit să imi spui ce pasiuni ai și cum le-ai descoperit. Spor la citit, te aștept din nou și data viitoare, mă bucur că ești aici. Te salut, cu drag, Alex!


Dacă îți dorești să mă susții în această călătorie, poți dona cu ajutorul link-urilor de mai jos:


Sau IBAN:
Nume titular: Dogariu Florin-Alexandru
Cont: RO36BRDE280SV61005702800
Moneda: RON

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un moment de relaxare!

Cine aș fi într-o lume în care totul ar fi posibil

Cum e să traiești cu o boală și să nu poți merge?