Despre supereroi

Tot ce am făcut în această viață, până în prezent și toate realizările, plus lupta mea cu boala am reușit să le obțin datorită părinților mei. Ei au avut grijă de mine, mi-au oferit cele mai bune sfaturi și au avut grijă să nu îmi lipsească nimic. 
Cel mai minunat lucru pentru mine este faptul că după ce au aflat diagnosticul cu boala mea, nu au renunțat și au decis să luptăm împreună, să mă iubească și să mergem mai departe.
 
Sunt recunoscător pentru faptul că am parte de niște părinți minunați și sper din suflet să trăim împreună și mai mulți ani de acum încolo, să rămânem la fel de puternici și să zâmbim mai mult în fiecare zi. Mama este asistentul meu personal și stă cu mine acasă din 2005, din momentul în care am depistat boala, iar tata are serviciul său. 

Au multă grijă de mine și încearcă pe cât posibil să imi ușureze lupta cu boala, făcându-mi viața cât se poate de ușoară și mai ales, frumoasă. Fiecare încearcă să imi facă toate poftele și mofturile și profităm de prezent că nu se știe niciodată ce va aduce ziua de mâine. Îmi iubesc părinții deși nu le spun asta prea des, dar țin la ei cât nu se poate descrie în cuvinte.

Părinții sunt eroii noștri, eu îi consider îngerii mei păzitori și super eroi mei. Cu ei mă simt în siguranță, cu ajutorul lor învăț tot felul de lucruri noi și sunt un exemplu pentru mine și un model de urmat. Datorită lor mi-am format un punct de vedere despre viață și despre lume. 

Dacă trăiesc iubiți-vă părinții cât sunt încă în viață, spuneți-le ca îi iubiți mai des. Asta ar trebui să fie obligatoriu, nu sfat sau recomandare.

Te invit la citit, nu uita să ai grijă de tine, prețuiește-ți familia și zâmbește mai des! 
Te salut, cu drag, Alex!


Dacă îți doreșți să mă susții în această călătorie, poți dona cu ajutorul link-urilor de mai jos:


Sau IBAN:
Nume titular: Dogariu Florin-Alexandru
Cont: RO36BRDE280SV61005702800
Moneda: RON

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un moment de relaxare!

Cine aș fi într-o lume în care totul ar fi posibil

Cum e să traiești cu o boală și să nu poți merge?