Despre un om fain

Având în vedere felul în care evoluează boala, după o pauză de șase ani și multe căutări, am reușit să găsim un kinetoterapeut. Credeam că toată căutarea asta este în zadar dar Dumnezeu le aranjează pe toate și drept dovadă mi l-a scos în cale pe George, cel mai simpatic terapeut cu care am lucrat până acum. Mișcarea cu el mă ajută să îmi mențin condiția fizică pe care o am pe cât posibil și să cresc mobilitatea câte puțin.

Cum boala mea evoluează constant și încă nu există un tratament care să dea rezultate, soluția pentru a-mi păstra condiția fizică este kinetoterapia și masajul. Îl consider pe George îngerul meu păzitor deoarece mă susține din toate punctele de vedere și am evoluat mult într-un timp foarte scurt, ceea ce este o mare realizare pentru mine. Suntem o echipă excelentă și la fel ca orice poveste minunată, demnă de povestit l-am găsit întâmplător, când și mama căuta un terapeut. 

În urma intervențiilor stomatologice pe care le-a făcut, doctorul dentist i-a spus mamei că îi trebuie un kinetoterapeut care să îi facă masaj la ceafă deoarece are încordat maxilarul. După asta noi ne-am gândit să o întrebăm pe farmacista noastră care ne-a recomandat un terapeut pentru mama, puțin mai târziu a apărut și George tot printr-o recomandare. 

Exemplul meu este dovada vie că Dumnezeu lucrează prin oameni și te ajută exact când trebuie.

Nu îți pierde speranța, toate se rezolvă cu puțină credință! Multă sănătate îți doresc și ai grijă de tine, spor la citit.

Te salut, cu drag, Alex!

Dacă îți dorești să mă susții în această călătorie, poți dona cu ajutorul link-urilor de mai jos:


Sau IBAN:
Nume titular: Dogariu Florin-Alexandru
Cont: RO36BRDE280SV61005702800
Moneda: RON

Sursă inagine: Google imagini

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un moment de relaxare!

Cine aș fi într-o lume în care totul ar fi posibil

Cum e să traiești cu o boală și să nu poți merge?