CSM Ceahlăul

Pentru mine ACSM Ceahlăul Piatra Neamț este una dintre echipele mele preferate din România și din lume deoarece este echipa orașului meu natal și echipa mea de suflet. Iubesc Ceahlăul pentru culori, tradiție, stadion și ce reprezintă numele, care este un simbol. 

Fie că ar fi fost FC Ceahlăul sau nu, fie că este palmaresul la actuala echipă CSM sau nu, eu iubesc Ceahlăul. Reprezintă înainte de toate orașul Piatra Neamț.

Așa că vă recomand și vă încurajez dragi cititori, mai ales dacă iubiți acest sport și sunteți din județul Neamț sau orașul Piatra Neamț, să iubiți, să încurajați, să ajutați și să susțineți CSM Ceahlăul Piatra Neamț pentru ce a fost și pentru ceea ce este.

Mai departe va exista clubul datorită ție dragă om. Dacă nu putem susține clubulul financiar, hai să ajutăm prin prezența la meciuri, susținerea online și prin încurajări.

Ceahlăul joacă în prezent în Liga a III-a din România, iar obiectivul sezonului următor va fi promovarea și întărirea echipei cu câțiva jucători noi, cât mai puține plecări și continuitatea cu actualul antrenor (Florentin Petre și staff-ul său) plus păstrarea majorității jucătorilor pe cât posibil.

Eu rămân suporter al echipei Ceahlăul în orice nivel ar fi, susținând și ajutând clubul până la nivelul ligii întâi și nu numai. Am cumpărat bilete virtuale când au fost în timpul pandemiei, am participat la meciuri când am putut, am fanioane și fulare cu Ceahlăul. Pe tine omule te invit la citit, fă ce simți și ce bucură-te pe cât posibil de pasiunile tale, susține ce este bun și hai Ceahlăul! Forța CSM!

Fii alături de mine în susținerea Ceahlăului! Te salut, cu drag, Alex!





Dacă îți dorești să mă susții în această călătorie, poți dona cu ajutorul link-urilor de mai jos: 
https://www.paypal.me/FlorinAlexandruD

revolut.me/florinalexandru1

Sau IBAN: Nume titular: Dogariu Florin-Alexandru

Cont: RO36BRDE280SV61005702800

Moneda: RON

Comentarii

  1. Bravo, Florin! Este de apreciat pasiunea ta pentru fotbal, pentru culori, pentru echipa ce reprezintă astăzi orașul tău...În ciuda problemelor medicale, te-am văzut la stadion alături de tatăl tău atunci când a fost vremea bună sau când ai putut veni. Ești un exemplu și pentru tinerii sănătoși care preferă cu totul altceva decât un meci de fotbal, handbal, volei, sport în general. Ai aprecierile mele, multă sănătate și să rămâi așa cum te cunosc, plin de optimism și mereu cu zâmbetul pe buze!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vă mulțumesc din tot sufletul! Așa este, Doamne ajută și numai bine! Tot respectul, mereu voi fi optimist și voi lupta

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un moment de relaxare!

Cine aș fi într-o lume în care totul ar fi posibil

Cum e să traiești cu o boală și să nu poți merge?