Un vis

În această viață, pentru moment, eu am două visuri mari. Unul dintre ele este sa mă vindec de boală și să fiu o persoană obișnuită, iar cel de al doilea este să mă mut la casă alături de parinții mei dragi.

La casă imi doresc să mă mut deoarece ar fi mult mai ușor să mă bucur de aer curat și de liniște în situația în care sunt, iar în sezonul rece nu va mai trebui să stau în casă ci voi putea ieși ori de câte ori îmi doresc, chiar și pentru câteva momente. Aș putea sta afară toata ziua până seara târziu, dacă plouă pot sta sub un foișor să iau aer curat și să admir natura, m-aș putea relaxa stând afară și nu aș mai fi nevoit să mă plimb neapărat prin oraș.

Înainte nu imi plăcea ideea de casă, dar în timp am început să conștientizez că ar fi un mediu mult mai benefic atât pentru mine, cât și pentru ai mei și în această situație aș puta adapta casa nevoilor mele astfel încât să pot ușura efortul zilnic făcut de părinți pentru mine și de mine.

Inclusiv terapeutul meu mi-a spus că ar fi indicat să stau la casă, mi-a dat multe idei care într-un apartament la bloc nu se pot pune în aplicare din lipsă de spațiu mai ales, iar venitul familiei nu ne permite încă acest lucru.

Sper din tot sufletul că acest vis al meu va deveni realitate la momentul potrivit, am trimis acest gând și universului, deoarece este notat undeva.

Acest vis nu se poate îndeplini fără muncă și efort dar sunt motivat să lupt alături de familia mea. Vă invit să mă susțineți prin link-urile de donații sau prin redirecționarea impozitului pe profit printr-un ONG pe care îl puteți alege voi pentru a mă ajuta să imi îndeplinesc visul. Te salut cu drag, Alex!

Dacă iți dorești să mă susții în această călătorie, poți dona cu ajutorul link-urilor de mai jos:

https://www.paypal.me/FlorinAlexandruD

revolut.me/florinalexandru1

Sursă imagine: Google imagini




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un moment de relaxare!

Cine aș fi într-o lume în care totul ar fi posibil

Cum e să traiești cu o boală și să nu poți merge?