Cum e să traiești cu o boală și să nu poți merge?

Este foarte dificil să trăiești cu o boală, indiferent de tipul acesteia. Dar cred că totul depinde de felul în care tratezi boala, de perspectivele pe care le ai asupra ei, de modul în care o percepi și de ceea ce îți propui să faci cu situația în care te aflii.
Așa am fost lăsați pe Pământ, să trăim. 

Toate momentele prin care trecem: minunate, stresante, dureroase, împlinitoare, pe toate le trăim cu un motiv. Viața nu este doar un drum, este o călătorie, plină de popasuri, de rute noi, de experiențe, din toate trebuie să învățăm. Nu putem evita evenimentele neplăcute, dar cu siguranță ne putem adapta situației în care ne aflăm, acesta este cursul vieții.

Când vine vorba de sănătate mereu am recomandat oamenilor să aibă grijă de ei. Consider că este important să vii în ajutorul organismului oricând dă semnale de alarmă. Nu ne este promisă ziua de mâine, dar asta nu înseamnă că trebuie să ne neglijăm. Iar când ți-e greu omule, când simți că nu mai poți, adu-ți aminte că ai un Dumnezeu care te privește și care este lângă tine. Traiește clipa!

Lupta nu e ușoară, dar răzbat. În interiorul meu se ține mereu o luptă pe care o voi câștiga, indiferent de obstacole. Nu m-am gândit niciodată că ar trebui să renunț să mai sper la un tratament sau să încetez să mai lupt. Fiecare obstacol a scos din mine o nouă latură, mici piese care, adunate, m-au făcut cine sunt astăzi.

În concluzie mă consider un luptător și un optimist convins, iubesc viața extraordinar de mult și cred cu tărie că dacă eu am reușit să fac asta și tu poți, omule drag.

Îți doresc multă sanatate și te rog să ai grijă de tine. Dacă poți merge, mergi, dacă poți alerga, aleargă, dacă ai viață, trăiește. Profită de viață omule, profită de faptul că poți merge și că ești sănătos. Iar dacă nu ai destulă, luptă, totul se va termina cu bine!

Te salut cu mult drag și te aștept și data viitoare. Cu drag, Alex!

Dacă iți dorești să mă susții în această călătorie, poți dona cu ajutorul link-urilor de mai jos:


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un moment de relaxare!

Cine aș fi într-o lume în care totul ar fi posibil