Distrofie Musculară Progresivă Duchenne

Așa cum am spus și în articolul despre boală și de această dată vă voi povesti lucruri în plus legat de povestea bolii mele.

Boala a evoluat așa cum ne-a spus Prof. Dr. Doina Pleșca la București. De exemplu: ne-a spus că în jurul vârstei de 11 ani nu o să mai pot merge și așa a fost și multe altele. Pentru a ne documenta mai bine despre evoluația bolii ne-a oferit o carte, scrisă de dânsa, despre boală și celelalte forme.

Prof. Dr. Doina Pleșca este medic pediatru, o recomand cu mare drag, este o profesionistă și ne-a susținut în tot procesul cu descoperirea bolii. Dacă aș putea să îi ofer o recenzie, cu siguranță ar primi nota 10.

În jurul vârstei de 4 ani au început să apară primele simptome, deoarece este o boală genetică, aceasta se declanșează diferit în funcție de fiecare persoană în parte, în general simptomele apar de la o vârstă foarte fragedă.

Tot ce se poate face la bolnavii de Distrofie tip Duchenne, și aici mă refer la operații sau tratamente, sunt studii și experimente. Dar cert este că studiile continuă și se încearcă găsirea unui tratament. Eu am mari speranțe și cred în Dumnezeu, cu timpul se va găsi un tratament și pentru noi, am rabdare. Luptă și nu ceda!

Lupta mea cu boala este una presărată cu multe obstacole, situații neprevăzute, uneori și cu durere dar nu văd asta ca pe un obstacol ci ca pe o provocare care mă îndeamnă să lupt în fiecare zi din ce în ce mai mult. Nu voi ceda, știu că Dumnezeu mă va ajuta să trec cu bine peste toate obstacolele. Luptă sau pierzi!

Nu mă panichez, încerc mereu să rămân motivat, iar atunci când nu pot de unul singur, am mereu sprijinul celor dragi. Dacă se întâmplă să îmi pierd motivația, fac tot posibilul să o caut din nou, speranța nu moare, iar lupta continuă.

Sunt pozitiv și optimist, boala m-a învățat să nu renunț iar credința în Dumnezeu mi-a dat putere să merg mai departe. Știu că mă veghează și că are grijă de mine, vorba aceea: ,,Dumnezeu nu îți dă niciodată mai mult decât poți duce". Să nu uităm că suntem cu un scop pe Pământ, nimic nu este întâmplător. Aceasta este starea mea de spirit și așa consider eu ca trebuie să fie

Te salut cu mult drag și te aștept și data viitoare. Te salut, cu drag, Alex!

Dacă iți dorești să mă susții în această călătorie, poți dona cu ajutorul link-urilor de mai jos:  https://www.paypal.me/FlorinAlexandruD

revolut.me/florinalexandru1

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un moment de relaxare!

Cine aș fi într-o lume în care totul ar fi posibil

Cum e să traiești cu o boală și să nu poți merge?