Un optimist convins

Mă declar și sunt un optimist convins, luptător, cu speranțe. Referitor la viață, dar și legat de boală. Prin asta vreau să încurajez, să ofer un sfat, să vă fac să zâmbiți pe voi cititorii și chiar să vă ajut dacă îmi este cu putință.

Eu sunt vesel mereu, zâmbesc zilnic. Consider viața un dar de la Dumnezeu și merită trăită la maxim. Îmi place să mă bucur de tot ce mă înconjoară, de familie, de prieteni, de fiecare moment și trăiesc fiecare clipă că și cum ar fi ultima, fară a mă gândi la ziua de mâine. Viața este mult prea scurtă, dar cu siguranță este deosebit de frumoasă, plină de încercări și cu tot felul de momente, grele sau mai puțin grele, cu obstacole de care nimeni nu scapă, dar indiferent de ce se întâmplă, rămâi pozitiv, nicio situație nu este permanentă. După furtună, mereu apare curcubeul, după rău vine bine și invers. Trebuie să privim partea plină a paharului, să încercăm să rămânem optimiști și să zâmbim indiferent de situația în care ne afăm.

Să nu cedezi! Cu toții trecem prin momente dificile, cred că nu este persoană pe Pământul ăsta care să nu fi spus măcar odată: Renunț! Oare să fie asta soluția problemelor noastre? Desigur că nu!

Poate că totul se va ruina în jurul tău, poate că vei pierde oameni dragi, jobul pe care îl ai sau chiar un membru al familiei. Dar indiferent de situație, încearcă să rămâi calm, privește în jurul tău. Există o mulțime de alte oportunități, fiecare zi este o nouă șanșă de a încerca, de a te vindeca, de a zâmbi. Indiferent de viața pe care o ai sunt o mulțime de oameni care își doresc să fie în locul tău. Să nu renunți! Luptă pentru tine!

Și eu am trecut prin momente dificile, am făcut greșeli, am pierdut și eu prieteni, membrii dragi ai familiei și nu tot timpul am reușit să fac ce mi-am propus, însă am continuat să lupt. Am luat fiecare experiență ca pe o lecție și o șanșă de a deveni un om mai bun. Am încredere în mine, greșesc, învăț, trăiesc, acesta sunt eu. Gândirea și mentalitatea aceasta am căpătat-o în timp, fară psiholog, prin munca, cu ajutorul meu, al prietenilor, al părinților și rudelor, prin motivare în timp. 

Răbdarea este una dintre cele mai mari virtuți pe care le poate avea un om. Toate vin în timp, dar cu muncă, răbdare, motivare, încredere în tine, nimic nu este imposibil.

Te salut cu drag și mă bucur mult că ești aici. Cu drag, Alex!

Dacă iți dorești să mă susții în această călătorie, poți dona cu ajutorul link-urilor de mai jos:


Sursă imagini: Google imagini

Comentarii

  1. Felicitări! Scrii foarte frumos și te admir pentru ceea ce faci, prin faptul că motivezi și alți oameni. Mult succes în tot ceea ce îți propui să faci!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îți mulțumesc din suflet! Apreciez comentariul tău, te îmbrățișez cu drag!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un moment de relaxare!

Cine aș fi într-o lume în care totul ar fi posibil

Cum e să traiești cu o boală și să nu poți merge?