Începutul

Salut, Alex aici, sau Florin, te las pe tine să alegi și îți propun să ne cunoaștem mai bine (parintii imi spun Alex, prietenii Florin, dar eu prefer mai mult Alex).

Am 23 de ani, sunt din Piatra Neamț și mă consider un mândru moldovean. Locuiesc cu ai mei dragi părinți, nu am frați/surori și nu am iubită. 

Din cauza bolii mobilitatea mea și forța este afectată zilnic iar de câțiva ani sunt mobilizat într-un scaun cu rotile, 12 ani mai exact.

Cu toate astea nu m-am lăsat împiedicat de circumstanțe. Am fost mereu în căutare de experiențe noi. Am vizitat împrejurimile cu familia, am căutat oameni cu care să leg prietenii, mai precis sunt un extrovertit care profită la maxim de orice oportunitate.

Îmi place mult să socializez și să port discuții lungi cu prietenii mei. Deși avem opinii diferite am găsit mereu o cale de mijloc. Cu timpul ne-am împuținat, dar totul face parte din fluxul vieții, vorba aia “Nimic nu este întâmplător”, deoarece prietenii vin și pleacă.

Marele principiu după care mă ghidez este dezvoltarea personală, îmi place să învăț tot timpul din experiențele trăite iar când vine vorba de pasiuni și hobby-uri aproape că nici nu le pot enumera deoarece am foarte multe. 

Deși am un program bine pus la punct, mereu găsesc o cale pentru a mă bucura de ceea ce îmi place și de pasiunile mele. Acesta sunt eu, un simplu călător pe drumul vieții. Mai multe despre mine vei afla pe parcurs, te invit sa fii alături de mine. Te salut, cu drag, Alex!

Dacă iți dorești să mă susții în această călătorie, poți dona cu ajutorul link-urilor de mai jos:

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un moment de relaxare!

Cine aș fi într-o lume în care totul ar fi posibil

Cum e să traiești cu o boală și să nu poți merge?