O zi din viața mea!

Te invit cu mine să asiști la continuarea rutinei mele și să îmi descoperi activitățile.

Fiind pasionat de multe lucruri, îmi place să mă împart cu puțin din toate și să mă bucur zilnic de câte ceva. 

După terminarea primei părți a programului meu, mă așez la laptop, mă uit pe youtube, caut informații și mă documentez din diverse domenii, urmăresc filme/seriale, mă mai joc cât pot, când nu sunt la laptop citesc cărți (o pasiune descoperită recent), mă uit la tv, postez pe internet sau ies afară când pot. Dacă azi nu am făcut ceva încerc să fac mâine.

Zilnic mă rog la Dumnezeu, nu doar dimineața, ci pe întreaga durată a zilei, plus seara. Mă țin de programul alimentar, plus că încerc zilnic să ascult muzică deoarece este indicat și ajută, cel puțin mie îmi face tare bine.
Caut să evoluez mereu și lucrez zilnic la asta urmărind clipuri motivaționale, versuri și citate. 

Stau zilnic și meditez, să spunem așa, eu cu mine. Trăiesc, visez, zâmbesc, sper, cred și lupt mereu cu speranțe și cu Dumnezeu lângă mine. Hai alături de mine, mulțumesc că ești aici, omule!

Rutina mea, la fel și tratamentele mele se termină în jur de ora 23:00, iar cu ora de culcare sunt într-o schimbare deoarece este o oră destul de târzie care nu mă mulțumește deloc (în jur de 00:00).

Tu ce rutină ai și cum te organizezi? Spune-mi în comentarii

Te salut, cu drag, Alex!




Dacă îți dorești să mă susții în această călătorie, poți dona cu ajutorul link-urilor de mai jos:

Sau IBAN:
Nume titular: Dogariu Florin-Alexandru
Cont: RO36 BRDE 280S V610 0570 2800
Moneda: RON

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un moment de relaxare!

Cine aș fi într-o lume în care totul ar fi posibil

Cum e să traiești cu o boală și să nu poți merge?