O minune a lumii sportive!

Un sportiv remarcabil, impresionant, care deja se numără printre cei mai buni din lume este David Popovici. Mie oameni ca Simona Halep și David Popovici, mă impresionează dar mă și motivează, fiind un exemplu pentru noi toți.

Un înotător remarcabil care a uimit lumea și la juniori și la seniori se numește David Popovici. A împlinit 18 ani și 2022 a fost anul lui, bravo David! Ești un puști minune și ține-o tot așa. El a spus că vrea să muncească mai mult și să nu își ia lumea în cap.

Prin simplitatea lui, David mă face din nou să fiu mândru că sunt român, să mă motivez, să lupt mai mult și să nu cedez în lupta mea cu boala și viața. 

Sunt alături de tine, David! Continuă să faci istorie!

Spune-mi în comentarii părerea ta despre David și cum ți se pare înotul. Știi să înoți?

Te salut, cu drag, Alex!

Dacă îți dorești să mă susții în această călătorie, poți dona cu ajutorul link-urilor de mai jos:


Sau IBAN:
Nume titular: Dogariu Florin-Alexandru
Cont: RO36 BRDE 280S V610 0570 2800
Moneda: RON

Sursă imagine: Google imagini

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un moment de relaxare!

Cine aș fi într-o lume în care totul ar fi posibil

Cum e să traiești cu o boală și să nu poți merge?