O mică parte din viața mea

Nu sunt o persoană matinală, dar mereu mi-a plăcut idea de program, de rutină, de organizare. Chiar dacă nu iese mereu la fel sau uneori apar lucruri neprevăzute, am un program bine stabilit și organizat. Ca să înțelegi mai bine viața mea, dragă cititorule, mi-am propus sa te iau cu mine într-o zi din viața mea!

Primul lucru când mă trezesc dimineața este să îi mulțumesc lui Dumnezeu pentru încă o zi pe pământ și zic cu voce tare că o să am zi bună, apoi zâmbesc. Încearcă și tu, omule, să vezi cât ajută!

Mai devreme de 8:00 nu mă trezesc niciodată, decât când mă împărtășesc, merg la un doctor sau în anumite cazuri. La noi în familie organizarea timpului este foarta importantă și ne place mult să fim organizați, însă cu timpul a devenit și o nevoie pentru mine.

Datorita faptului că eu am multe medicamente de luat și durează destul de mult timp să le iau pe toate la un interval exact, organizarea unui program exact ce trebuie făcut zilnic și nu amânat, este foarte vital pentru mine. 

Am tratament pentru a mă ajuta în lupta cu boala, am tratament pentru inimă (insuficiență cardiacă plus probleme legate de puls crescut). Făcând asta, îmi pot continua rutina și mă pot bucura de ea, ca să zic așa. Sunt multe de făcut, dar le fac cu drag plus că fac tot ce este posibil ca să îmi prelungesc viața. Tot din cauza bolii a apărut și insuficiența respiratorie, am un concetrator de oxigen, care momentat a fost testat, dar nu a fost nevoie de el, va fi la un moment dat, din păcate, sper cât mai rar.

Cam în jur de 12, uneori 13 termin partea principală de program și cu medicamentele și după intru în ,,relaxare". Dar eu am medicamente toată ziua, printre ele lupt și îmi fac activitățile.

Voi continua să îți povestesc rutina într-un alt articol, dacă îți dorești asta, omule. Spune-mi în comentarii, te salut, cu drag, Alex!



Dacă îți dorești să mă susții în această călătorie, poți dona cu ajutorul link-urilor de mai jos:


Sau IBAN:
Nume titular: Dogariu Florin-Alexandru
Cont: RO36 BRDE 280S V610 0570 2800
Moneda: RON


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un moment de relaxare!

Cine aș fi într-o lume în care totul ar fi posibil

Cum e să traiești cu o boală și să nu poți merge?