Un exemplu în tenisul feminin românesc

Tenisul este unul dintre sporturile mele preferate și una din pasiunile mele. Acest sport îmi aduce tot timpul relaxare, bucurii și multă motivare. Am mulți sportivi preferați, însă mereu când joacă România am o altă atracție față de tenis și mă uit cu plăcere, fie că e o victorie sau nu. Un simbol și un exemplu în tenisul românesc este nimeni alta decât Simona Halep.

Consider că indiferent de obstacolele prin care trece în momentul de față în carieră, Simona Halep va reveni în forță, gata să câștige din nou. 

Deși suntem o țară mică în care sportul de performanță nu este susținut așa cum ar trebui, Simona a reușit prin multă muncă și devotament, performanțe incredibile cu care a scris istorie. 

Este un exemplu pentru mine, m-a motivat și ajutat enorm să îi urmăresc evoluția în carieră. Sunt un mare admirator și fan al ei, aș fi fericit să o întâlnesc la un moment dat. 

Simona Halep ne-a arătat că luptând, insistând, crezând în tine și având voință, nimic nu este imposibil și prin muncă vin și rezultatele. Tot Simona ne arată că prin simplitate, credință și curaj, a reușit sa treacă de orice încercare.

Pe tine, dragă cititor, te invit cu drag pe blog. Spune-mi părerile tale și care este sportivul sau sportiva ta preferată

Te salut, cu drag, Alex!


Dacă îți dorești să mă susții în această călătorie, poți dona cu ajutorul link-urilor de mai jos:


Sau IBAN:
Nume titular: Dogariu Florin-Alexandru
Cont: RO36 BRDE 280S V610 0570 2800
Moneda: RON

Sursă imagini: Google imagini

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un moment de relaxare!

Cine aș fi într-o lume în care totul ar fi posibil

Cum e să traiești cu o boală și să nu poți merge?