Bun venit 2023!

La revedere, 2022, ai fost minunat!

Ca o mică tradiție pe care îmi place să o respect an de an, este să imi pun în ordine și să îmi notez anumite dorințe si obiective si usor, usor, sa muncesc pentru a le putea obtine. Așa cum am mai menționat în trecut, este bine să avem visuri și/sau dorințe. 

Ce cred cu tarie ca ajuta foarte mult in aceasta situatie este ca ele să fie notate undeva și spuse cu voce tare când ești doar tu cu tine.

Astfel Universul te va auzi și te va ajuta sa muncești pentru a le obtine.

Sa nu uitam ca fiecare lucru se întâmplă exact la momentul potrivit, așa că să nu ne pierdem speranța atunci când lucram pentru a ne atinge visurile și obiectivele.

Universul lucrează prin energii, dorințele și visurile se pot îndeplini dacă le spui cu voce tare ca să se audă în univers, mai ales pentru tine și nu zic nu mai eu, ci o spun specialiștii în domeniu.

Personal, de la 2023 îmi doresc foarte mult să mă mut la casă (cel mai mare vis al meu) sau la un apartament cu 3 camere (la etajul 1 sau 2 în bloc cu lift ori parter), să pun bazele primei mele cărți, să mai revin într-o vacanță la Gura Humorului.

Vreau și îmi doresc ca anul acesta să evoluez mai mult citind și informându-mă din diverse domenii, să devin mai responsabil, să urmăresc clipuri și poze motivaționale și să fiu deschis la experiențe noi și de ce nu, sa formez noi prietenii.

Îți recomand omule drag, să ai dorințe în fiecare an și să ți le notezi pe fiecare în parte. Lupta pentru ele!

Tu ce îți dorești în 2023? Te invit cu mare plăcere în comentarii și pe blog, spor la citit!

Te salut, cu drag, Alex!


Dacă îți dorești să mă susții în această călătorie, poți dona cu ajutorul link-urilor de mai jos:

Sau IBAN:
Nume titular: Dogariu Florin-Alexandru
Cont: RO36 BRDE 280S V610 0570 2800
Moneda: RON

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un moment de relaxare!

Cine aș fi într-o lume în care totul ar fi posibil

Cum e să traiești cu o boală și să nu poți merge?