Un concediu minunat: Partea a doua

După cum spuneam în articolul trecut, mi-am petrecut vacanța în Bucovina. O săptămână în care am stat cazat în Gura Humorului, la Niro Residence și am vizitat Mănăstirea Humor, Mănăstirea Voroneț și imprejurimile, parcul Ariniș, parc fântână arteziană. În Suceava am vizitat Bazarul și Egros (centru comercial) plus Cetatea de Scaun a Sucevei, grădina zoologică din Ilișești. Iar două zile au fost de odihnă și leneveală.

La Mănăstirea Humor este piatră cubică, pietruit și greu de mers cu scaunul cu rotile. Nu am reușit să întru înăuntru deoarece era un prag înalt și lat, iar noi nu ne-am gândit să căutăm un bărbat să ne ajute că mama nu reușea, iar tata singur nu avea cum. Am făcut poze în zonă și au mers părinții înauntru, plus că am luat diverse lucruri artizanale și de decor. Ne-a părut rău că nu am făcut în așa fel că să intrăm înăuntru și cu mine.

La Mănăstirea Voroneț era și acolo piatră cubică, dar un alt stil și se putea merge în scaun rulant cât de cât, am făcut poze, am vizitat și magazinele artizanale din zonă. Am învățat din greșeala de la Mănăstirea Humor și am făcut în așa fel, așa că am intrat și înăuntru la Mănăstirea Voroneț.

În parcul Ariniș m-am plimbat, am făcut poze, apoi am mers și la parcul din apropiere ce are fântână arteziană și acolo am făcut poze. Iar de anul acesta în fiecare zi de luni și până vineri de la 21:15 până la 22:00 este spectacol cu apa, cu lumini și apa care se mișcă pe muzică.

Sâmbăta și duminică este între 20:30 și 22:00. Ceva inedit și unic în România, ce merită văzut, fotografiat și filmat. Așa ca o glumă, am făcut și o mică băiță deoarece ma stropit apa, dar sa meritat.

La Suceava la bazar și Egros am făcut diverse cumpărături, iar la Cetate am făcut poze și am vizitat ce s-a putut, deoarece este piatră cubică destul de incomodă. Ne-am oprit la o bancă cu mama acolo și a mers tata peste tot în cetate și a făcut poze și filmări în Cetatea de Scaun a Sucevei.

Per total a fost cel mai tare concediu, ne-am relaxat și încărcat bateriile. Când revenim acolo ne vom plimba local și ne vom odihni mai mult. Recomand Niro Residence și Gura Humorului! Suceava însă este prea aglomerată pentru noi și nu vom reveni acolo.

Te invit la citit, și te salut, cu drag, Alex!




Dăcă îți dorești să mă susții în această călătorie, poți dona cu ajutorul link-urilor de mai jos:


Sau IBAN:
Nume titular: Dogariu Florin-Alexandru
Cont: RO36 BRDE 280S V610 0570 2800
Moneda: RON



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un moment de relaxare!

Cine aș fi într-o lume în care totul ar fi posibil

Cum e să traiești cu o boală și să nu poți merge?